Monday, July 6, 2009

My First Gay Experience

Jangan salah anggap dengan title post ini. Setelah sekian lama tak menulis dan tak tahu untuk menulis aper, terlintas di fikiran untuk berkongsi pengalaman disebalik program anak angkat yang aku ikut tak lama dulu.

Mungkin ade pembaca blog ini yang telah mengetahui sebab aku dah sebarkan cerita ini kepada beberapa teman. Hahaha kelakar pulak nak ceritakan tapi aku rasa cerita ini perlu dikongsi bersama.

Bertitik tolak ketika mengikuti program anak angkat. Yang tahu dimana teruskan membaca tetapi yang tertanya-tanya jangan tanya bila dan dimana.

Pengalaman bermula apabila kami diserahkan kepada keluarga angkat. Satu family dapat 5 orang anak angkat dari seluruh malaysia termasuk Sabah dan tak termasuk Sarawak.

Adik angkat aku seorang dari Sabah, seorang dari Kedah dan dua orang dari Kelantan. Nak dijadikan cerita... (kenapa aku suka guna ayat ni???) aku dapat sebilik dengan budak Sabah dengan Kedah ni.

Insiden Malam Pertama:

Kira-kira jam 12.00 kami dah masuk tidur. Semua orang tidur sekatil (king size punya). Lalu bermulalah drama. Si budak Sabah (S-S) tidur ditengah antara aku dengan Si budak Kedah (S-K). Lalu berlakulah insiden peluk memeluk antara S-S, S-K dan aku. Aku ingat dia memang tidur ganas n aku biarkan saja sebab dah biasa kena peluk dengan Tedop senior ku bila kitorang tidur sekali.

Tetapi yang terjadi seterusnya... 69 position mengambil tempat antara S-S dengan S-K. masing-masing melucutkan aper yang ada. S-K dah memang tidur dengan boxer. Aku mengucap panjang bila melihat dan jantung berdegup kencang.

"Jangan buat ape-ape dgn aku... aku tak nak campur" hati kecil berbisik.

Habis asmara antara diorang, terdengar bisikan dari S-S;

"Ali aku lelaki sejati... apa aku dah buat... aku berdosa pada Tuhan!!! MakkK!!!"

Itu yang aku dengar.

Pabila terbit mentari, (wah ayat sastera, kalah ayat K.O) entah macam mana aku lupa segalanya. Peristiwa malam tadi bagaikan suatu mimpi...

Insiden Malam Kedua:

Diorang buat lagi... tapi kali ni lagi dahsyat. Siap meneran kuat-kuat. Tapi kali ni awak sikit la diorang buat. Dan alhamdulillah diorang buat bukan atas katil, bentang comforter atas lantai diorang tidur atas lantai.

Posisi yang sama dan adegan yang sama. Tapi nyaris kantoi dengan aku (padahal dah kantoi pun). Tiba-tiba, telefon ku berbunyi lebih kurang jam 12 ketika diorang sedang asyik dibuai keenakan XXX. Aku saja melambatkan pergerakanku membaca sms nak tengok reaksi diorang berdua. Pandai cover... terus tarik selimut cepat-cepat. Lepas aku baca sms aku sambung pura-pura tidur dan mereka pun sambung adegan mereka.

Ingatkan malam pertama tu dah bertaubat, dah insaf. Tapi semua tu topeng semata-mata.

6 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

sangat menakutkan...

nasib kamo lelaki sejati..

haih...

pa nak jadi la...

Jazli Safwan said...

jowo join skali taknak ngaku,..
hahaha

his name is padin said...

sape?
nak kenal!

haha :P

Aliya Azmi said...

sial je. mati-mati aku ingat kau benar sudah tukar sex orientation!

hans said...

ek eleh....
entah2 ko pun join sekali
bukan leh caya sangat ko nih
hahahaha

selingkar kasih said...

agak meragukan dengan kisah ko nie...leh caya ker ko tak melibatkan diri dalam aktiviti paranormal tersebut... hehe jangan marah ek... haha