Tuesday, March 24, 2009

KE"tension"AN YANG MELAMPAU

Minggu lepas dan minggu ini ku rasakan, ketensionan tahap maximum melanda diri ini. Tak dapat untuk aku gambarkan bagaimana rasanya apabila semua assignment harus di-submit within this two weeks.

OH MY GOD.

Aku tak tahu nak mengadu pada siapa, tambahan pula aku jenis orang yang tak suka mengadu. Alhamdulillah, aku tidak dilahirkan sebagai orang yang tinggi tahap stress nyer.. Kalau tak aku rasa aku dah mati.

Dengan kelas Marketing yg aku sendiri berniat untuk drop, assignment2 lain yang perlu di-settle-kan dan macam2 lagi hal persatuan yang terpaksa aku tempuhi.

Sabtu lepas time FESKOM, masa itulah aku berhadapan dengan cabaran yang paling besar dalam hidup ini. Dalam masa sama aku kena berhadapan dengan budak2 yang bengang sebab tak dapat main futsal di Karnival Remaja Rakan Muda.

Aku tak tahu salah siapa, tapi aku taknak salahkan sesiapa. Mungkin salah aku sendiri sebab terlalu lambat dan selalu delay benda2 penting. Tu sebablah aku jadi lembab. Tahap disiplin aku kurang. Doakanlah aku supaya berjaya merubah kepada Gaya Hidup yang Lebih Sihat.

Hari ni ader dua presentation yang aku rasa macam nak mati. Petang ni ada presentation Multimedia individual punya and its suck. Hancus...

Biarlah dia menjadi sejarah DMC5F. Nasib baik aku berjaya menanganinya dan alhamdulillah ianya tak makan terlalu banyak masa. Kalau aku tak bertindak aku rasanya lagi kelam-kabut.

3 comments:

F-I-Q-O said...

bdak jawa erk?
my parents pun jawa...so i awa jugak la kan? ;p

a.b geldofg said...

sabar bro...igtkan tuhan...jgn stres2 ye

Budak Handsome said...

thnks a.b
tak stress pun